معرفي 5 ليزر برتر

كلينيك ليزر موهاي زائد

معرفي 5 ليزر برتر

۲۸ بازديد

معرفي 5 ليزر برتر براي جواني و شادابي پوست صورت ؛ آيا پوست شما به اين ليزرها نياز دارد؟


با توجه به پيشرفت روز افزون علم در زمينه تجهيزات پزشكي، امروزه براي انواع پوست ها، ليزرهاي منحصر به فردي در بازار وجود دارد كه مي تواند به بهترين شكل به افراد مختلف خدمات ارائه نمايد. در ادامه ويژگي هاي 5 مورد از بهترين ليزرهاي موجود در بازار، كه مي تواند با توجه به رنگ پوست و نوع آسيب پوستي بيماران، خدمات مناسبي را به آنها ارائه نمايد را به طور اجمالي بررسي خواهيم نمود.


1.    Laser Genesis

يكي از نام هاي شناخته شده در بازار است. محبوبيت و شهرت اين برند به اين دليل است كه مي تواند تنها در چند دقيقه ظاهر متفاوتي را به شما هديه نمايد. به عبارت ديگر كافي است تنها يكبار از صرف سالاد هنگام نهار صرفنظر كنيد و به جاي آن 15 دقيقه به كلينيك ليزر مراجعه نموده و با استفاده از Laser Genesis جواني را مجددا به پوست خود هديه دهيد. بيماراني كه از اين دستگاه استفاده نموده اند عمدتا عقيده دارند كه ظاهر آنها بسيار زيباتر شده و اين اتفاق تنها در چند دقيقه براي آنها رخ داده است. ليزر “super facial” از طول موج 1024 نانومتر استفاده مي نمايد تا به آرامي لايه اپيدرميس پوست را گرم نمايد و هيچ گونه قرمزي را بر روي پوست بافي نگذارد. اين روش بخصوص به بيماراني كه پوستي حساس دارند كمك كرده است تا بتواند به راحتي از ليزر براي زيبايي پوستشان استفاده نمايند. Laser Genesis همچنين باعث مي شود ميزان توليد كلاژن در پوست افزايش يابد كه اين موضوع مي تواند چين و چروك هاي پوست و خط هاي روي صورت را از بين ببرد و پوست را به طور قابل ملاحظه اي شفاف نمايد. تمامي اين خدمات در حالي ارائه مي شود كه اين ليزر هيچ گونه عوارض جانبي نداشته و هيچ نكته منفي در روش كاركرد آن وجود ندارد.


2.    بهترين ليزر براي از بين بردن جاي آكنه و جوش: Fractional CO2 Laser


زخمهاي آكنه مي تواند ظاهر پوست را ناصاف و زشت كند. جوش ها خود به تنهايي زشت هستند، حال اگر بر اثر كنده شدن آنها زخمي هم بر روي پوست ايجاد شود، مي توانند براي زيبايي پوست بسيار مشكل آفرين باشند. اين ليزر براي بر طرف كردن زخم هاي عميق آكنه بسيار كاربردي است، بخصوص آن زخم هايي كه بسيار بد حالت هستند و به راحتي نمي توان آنها را با كرم و ديگر لوازم آرايشي پنهان نمود. اين ليزر صورت مي تواند به راحتي حفره هاي كوچك مربوط به زخم هاي جوش و آكنه را به نوعي با لايه هاي زيرين پوست مرتبط نمايد و موجب شود كه پوست با توليد كلاژن بيشتر حفره هاي باقي مانده ناشي از اين زخم ها را از بين ببرد. از جمله بهترين انواع Fractional CO2 Laser مي توان به ليزر هاي Fraxel Re اشاره كرد: pair ، MiXto laser ، TotalFX و Matrix CO2.

 


3.    بهترين ليزر براي از بين بردن آثار مويرگ هاي خوني مرده: Pulsed Dye Laser


براي از بين بردن رگ ها و مويرگ هاي خوني مرده بر روي پوست صورت خود، مي توانيد از ليزر هاي عروقي مانند pulsed dye laser استفاده كنيد. خوبي اين ليزر در اين است كه پس از اعمال آن بر روي پوست بيمار با هيچ عارضه جانبي مواجه نشده و اين روش هيچ دوره ي نقاهتي نخواهد داشت. در اين ليزر ها از يك نور زرد رنگ ملايم به منظور گرم كردن پوست و از بين بردن رگ ها و مويرگ ها خوني استفاده مي شود و در عين حال بقيه نقاط پوست كاملا دست نخورده باقي مي مانند. يكي از بهترين دستگاه هاي Pulsed Dye Laser ماشين ليزر Vbeam Perfecta از شركت Syneron Candela مي باشد كه مي توان گفت رضايت بيماران از عملكرد آن در بالاترين سطح قرار داشته است.


4.    بهترين ليزر براي جوان كردن پوست : Fraxel


ليزرهاي Fraxel يكي از بهترين ليزر ها براي جواني پوست هستند. بهترين روش براي از بين بردن چين و چروك هاي پوست، چروك هاي كنار چشم، كاهش آسيب هاي ناشي از نور خورشيد و به طور كلي جوان كردن مجدد پوست، استفاده از Fraxel  مي باشد. البته بايد به اين نكته هم اشاره كرد كه استفاده از ليزر هاي Fraxel يك دوره نقاهت هم به همراه خواهد داشت اما تنها پس از گذشت چند روز پوست شما به مانند 10 سال قبل خود خواهد بود و بسيار جوانتر، سفت تر و شادابتر به نظر خواهد رسيد.

به پيج فيس بوك ما بپيونديد: https://www.facebook.com/pg/tehranlaserclinic


5.    بهترين ليزر براي از بين بردن آثار مخرب تابش خورشيد : IPL


لكه هاي قهوه اي رنگ ناشي از تابش نور خورشييد بر روي پوست به راحتي مي توانند درخشندگي و زيبايي پوست شما را از بين ببرند. در اينجا صحبت از كك و مك هاي ريز پوست نيست بلكه منظور ما آثار مخرب تابش خورشيد بر روي پوست است كه در آن پوست اندكي زبر، قهوه اي و پله پله مي شود. براي از بين بردن اين آثار بهترين راه استفاده از ليزرIPL است. اين ليزر ملانين هاي نقاط تاريك بر روي پوست را هدف قرار مي دهد و تنها پس از گذشت چند روز اين آثار و نقاط قهوه اي رنگ به مرور از بين مي روند و پوست شما بسيار شاداب و شفاف مي شود.

 

آيا مي توان بعد از رفع موهاي زائد بوسيله ليزر، پوست خود را برنزه كرد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.