چگونه مي توان با استفاده از ليزر به بهترين شكل موهاي زائد بدن را از بين برد؟

۲۲ بازديد

 


روش رفع موهاي زائد با استفاده از ليزر، معمولا براي افرادي كه قصد دارند براي هميشه از شر موهاي زائد بدنشان خلاص شوند به بهترين شكل عمل مي كند. با استفاده از ليزر مي توان موهاي زائد نقاطي همچون زير بغل، پاها، نواحي زير ناف، قفسه سينه و برخي ديگر از نقاط بدن را به راحتي و به طور دائم از بين ببرد. فاكتور هاي زيادي در ميزان موفقيت ليزر درماني بيماران تاثير گذار است كه اين فاكتورها تمامي موارد از جمله انتخاب كلينيك ليزر درماني و ميزان تبهر متخصصين آن مركز تا رفتار بيماران قبل و بعد از مراجعه جهت ليزر درماني را شامل مي شود.
بسيار مهم است كه قبل از مراجعه به كلينيك جهت ليزر موهاي زائد بدنتان، به طور كامل براي اين كار آماده باشيد. در ادامه نكاتي را به شما يادآوري مي كنيم كه با رعايت آنها بتوانيد بهترين نتيجه را از جلسات ليزر درماني موهاي زائد بدنتان دريافت نماييد.
ابتدا از مشاوره رايگان ما بهره مند شويد
اگر از ابتداي پروسه درمان با استفاده از مشاوره هاي كارشناسان با آگاهي جلسات ليزر درماني را پيگيري كنيد، مطمئنا مي توانيد بهترين نتايج را از اين روش درماني دريافت نماييد و بهتر براي آن آماده شويد. در درجه اول مراجعه به كلينيك قبل از آغاز دوره ليزر اين ديد را به شما مي دهد كه مركزي كه انتخاب كرده ايد تا چه اندازه به ايمني بيماران اهميت مي دهد. همچنين با يك بار مراجعه به كلينيك مي توانيد از كيفيت خدمات و همچنين ميزان رعايت بهداشت آن مجموعه اطلاع پيدا كنيد. از طرفي مشاوران كلينيك قالبا شما را با متخصص ليزري كه قرار است پروسه ليزر درماني را براي شما انجام دهد آشنا خواهند كرد و شما مي توانيد از ميزان تخصص او مطلع شويد. علاوه بر اين مراجعه به كلينيك اين امكان را به شما مي دهد كه پاسخ تمامي سوالاتي كه از روند كار ليزر و نحوه رفع موهاي زائد در ذهنتان داريد را يكجا پيدا كنيد. پس از مراجعه به كلينيك ليزر و استفاده از نظرات متخصصين ليزر درماني، در نهايت به اين نتيجه خواهيد رسيد كه آيا شما فرد مناسبي براي بهره مندي از خدمات ليزري هستيد و آيا اين روش مي تواند براي شما سودمند باشد يا خير.


تمام دستورالعمل هاي پيش شروع جلسات ليزر را دنبال كنيد


اگر به اندازه ي كافي براي هر جلسه ليزر موهاي زائد بدنتان آماده باشيد، مطمئنا مي توانيد به نتايج مورد نظرتان از اين روش درماني دست پيدا كنيد. در ادامه نكات كليدي را به شما گوشزد مي كنيم كه حتما بايد آنها را در برنامه آماده سازي قبل از ليزر خود بگنجانيد:
•    از شش هفته مانده به جلسه ليزر موهاي زائد، استفاده از موم، اپيلاسيون و ديگر روش هايي كه مي تواند فوليكول مو را از پوست خارج كند و به نوعي مو را بكند را متوقف كنيد (مي توانيد هر تعداد بار كه دلخواه شماست با استفاده از ماشين و يا تيغ موهاي زائدتان را اصلاح كنيد)
•    از شش هفته مانده به جلسه ليزر ، پوست خود را در معرض تابش طولاني مدت و مستقيم نور خورشيد قرار ندهيد. برونزه كردن پوست مي تواند رنگدانه هاي پوست را تغيير دهد و اين تغيير ممكن است بر ميزان موفقيت آميز بودن ليزر موهاي زائد تاثير بگذارد.
•    48 ساعت قبل از مراجعه به كلينيك ، موهاي زائد ناحيه اي كه قصد ليزر آن را داريد را يكبار با استفاده از يك تيغ نو اصلاح كنيد تا قسمتي از مو كه بالاي پوست قرار دارد برداشته شود.


مراقبت هاي بعد از ليزر موهاي زائد چگونه است؟


به طور مرتب تمامي جلسات ليزر درماني خود را پيگيري كنيد و به تمامي نكات مراقبتي كه متخصص ليزر به شما توصيه مي نمايد عمل كنيد. از قرار گرفتن در معرض تابش مستقيم خورشيد دوري كنيد و هنگامي كه به بيرون از منزل مي رويد حتما از محصولات ضد آفتاب بر روي پوستتان استفاده كنيد. در صورت نياز از مرطوب كننده هاي پوست استفاده نماييد. در صورتي كه پوستتان متورم شد بهتر است از براي مدتي بر روي آن ناحيه كمپرس يخ قرار دهيد تا تورم آن كاهش يافته و برطرف شود.


طوري برنامه ريزي كنيد كه هيچ كدام از جلسات ليزر را از دست ندهيد


براي اينكه شانس موفقيت روند درماني موهاي زائد شما بيشارين مقدار ممكن باشد، بسيار مهم است كه هيچ كدام از جلسات ليزر درماني موهاي زائدتان را از دست ندهيد. زيرا يك يا چند جلسه غيبت براي برطرف كردن موهاي زائد، ممكن است فرصت اينكه در فاز رشد مو، ليزر به آن تابانيده شود از دست برود و تمامي موهاي زائد ناحيه ي مورد نظر يطور كامل برطرف نگردند. به طور معمول 6 تا 10 جلسه ليزر درماني لازم است تا همه ي موهاي موجود در يك ناحيه به طور كامل برطرف گردند. همچنين بسيار مهم است كه بيمار در زمان بين هر كدام از جلسات به توصيه هاي مراقبتي به طور كامل عمل كند تا در روند درمان خللي ايجاد نشود.


به رشد موهاي جديد توجه كنيد


بعد از هر جلسه تابانيدن ليزر، به محيطي كه تحت تابش ليزر قرار داشته است توجه كنيد و بررسي كنيد كه آيا موي جديدي در آن ناحيه رشد كرده است يا خير. در هر مرتبه تابانيدن ليزر، موهايي كه در فاز استراحت قرار داشته اند ممكن است دوباره فعال شده و رشد كنند و عليرغم اينكه شما تمامي موهايي كه در آن ناحيه قرار داشته را برطرف كرده ايد، موهاي جديدي در آن ناحيه ظاهر شوند. توجه داشته باشيد كه ليزر تنها قادر است موهايي كه در فاز رشد قرار دارند را از بين ببرد و اگر برخي از موهاي شما در زمان ليزر در فاز رشد نباشند، ليزر نمي تواند رشد آنها را متوقف نمايد. به همين دليل است كه تعداد جلسات ليزر متعدد مي شود تا اينكه تمامي موها در جلسات مختلف حداقل يكبار در فاز رشد قرار گرفته باشند و توسط ليزر از بين بروند. اين موضوع طبيعي و نرمال است كه در برخي از موارد تعداد محدودي از موهاي زائد پس از گذشت يك سال از آخرين جلسه ليزر پديدار شوند. زيرا ممكن است علارغم جلسات متعدد ليزر درماني باز هم تعدادي از موها در هيچكدام از جلسات در فاز رشد قرار مگرفته باشند.
اگر پس از طي كردن تمامي جلسات ليزر موهاي زائد در ناحيه ي ليزر شده موهاي زائد مجددا رشد كردند، بهتر است اين موضوع را با كلينيكي كه درمان ليزري را براي شما انجام داده است تماس بگيريد. توجه داشته باشيد كه دائمي بودن روش رفع موهاي زائد با استفاده از ليزر جزء تعهدات اوليه كلينيك هاي ليزر درماني است و اين مراكز موظف هستند در صورت رشد موهاي زائد جديد در ناحيه ليزر شده، مجددا آنها را برطرف نمايند.
براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد نحوه ليزر موهاي زائد و همچنين نوع و كيفيت خدماتي كه در كلينيك ليزر ما به شما ارائه مي شود، مي توانيد با مشاورين ما در تماس باشيد.

ليزر موهاي زائد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.